lørdag, maj 06, 2006

Behersket optimisme

For en uges tid siden gik det op for mig, at Lady Tour er ... snart!

Da jeg meldte mig til, var det stadig koldt, og cykling foregik på mtb, med hjelmhue, tykke bukser, skoovertræk og en masse undertøj. Der var RIGELIG tid til at forberede sig.

Men her for en uge siden stod jeg så - og status var, at jeg havde kørt 3 ture på landevej (tror jeg nok) - ingen af dem over 45 km. Og løbet dér - det er altså lige 102 km.

Denne uge har jeg været LIDT god - jeg har cyklet 50 km i onsdags, og i eftermiddag snuppede jeg 65. Og jeg kunne fint ha' cyklet 10 - måske 20 km - mere uden at omkomme totalt.

Så jeg er behersket optimistisk. Jeg skal nok komme rundt uden fejebladets hjælp, men nogen rekorder kommer jeg helt sikkert ikke til at slå... :o)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg var lige inde at se på ruten - den ser dejlig ud - ude på landet med smukke udsigter. Hvis du ellers har tid til at bemærke dem :-) En skam at du ikke får dit nye lyn klar til dagen. Men mon ikke du når igennem alligevel. Kører I samlet i klubben - eller er det på individuel basis?

Lizelotte sagde ...

Conny, vi er på meget forskelligt niveau, så jeg tror vi kører hver for sig - og følges i det omfang, det passer.