fredag, maj 05, 2006

Pensionsalderen hæves

Ja - ihvertfald pensionsalderen på min bedagede Bianchi.

Jeg har lige talt med Canyon i telefonen. Min nye cykel er forsinket - to mekanikere har været syge, så alt dernede er blevet forsinket. Først i uge 21 vil jeg få mit alu-vidunder. Til gengæld har jeg valgt at føje et Shimano Flightdeck til ordren, som et plaster på såret til mig selv.

Hmf. Håbede ellers, at Lady Tour kunne blive på min nye cykel, men sådan går det altså ikke.

Til gengæld vil jeg sige, at venligheden hos Canyon var i top, og den søde mand, jeg talte med, var heldigvis villig til at tale engelsk - for tysk er jeg ikke særlig godt hjemme i.

Jaja ... så kan man jo trøste sig med forventningens glæde... ;-)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejligt at have dig som medlem af "Bianchi klubben" lidt endnu. Jeg ventede på min cykel i 2 måneder (TO MÅNEDER!!) - Italienere og leveringssikkerhed, du ved. :o(

Lizelotte sagde ...

Hmmmmm jeg bestilte den sidst i marts, så jeg synes egentlig også jeg har ventet tålmodigt ... og længe... :o(