lørdag, maj 27, 2006

Besøg hos storesøs...

Jeg har en storesøster, som jeg har meget fornøjelse af.
Vi ses jævnligt, og hygger os altid meget.

I går besøgte vi hende i Storvorde ved Aalborg, hvor hun bor. Egentlig ville vi have hørt, om de var i sommerhus, for så ville vi have kørt forbi og testet Camplet'en. Men vi blev enige om, at den nok også kunne slåes op i Storvorde.

Så var det, at jeg så de varslede nattemperaturer: 2-7 grader. Og så blev det lavet om til et endagsbesøg.

Men hyggeligt var det. Vi gik tur - og besøgte bl.a. Kildebæk i Sejlflod, hvor jeg tog dette dejlige billede af min dejlige søster.

1conny i Kildebæk

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Man fristes til at sige: Håbet er lysegrønt - for at vi snart får rigtigt forårsvejr, før sommeren melder sig.
Flot billede i øvrigt.

Anonym sagde ...

Det er forbudt at offentliggøre billeder, uden at indhente tilladelse fra den som er på billedet!!!

Det var en skam, at du glemte syrenerne ...

k.h storesøs

Lizelotte sagde ...

Undskyld Cons ... hvad plejer du at få i timeløn for modelarbejde?
Kan det ikke gå lige op med en buket tyvstjålne hvide syrener? ;-)

Lizelotte sagde ...

Hej Liselotte - det skal jeg huske - jeg tænkte også på jer, da vi kørte forbi jeres motorvejsfrakørsel ;-)