lørdag, maj 20, 2006

En fuldfed lørdag

Sikke en masse vi har fået puttet ind i vores lørdag.

Eller i vores weekend indtil videre...

Fik hentet Camplet'en i dens opstaldning i går, så vi kan komme afsted i Kr. Himmelfartsferien - hvis det altså bliver bare LIDT bedre vejr.

I dag henlagde vi de nødvendige fødevareindkøb til Odense, så vi ku' komme en tur i Roadbikeshop - vi manglede lidt nødvendigheder, og man kan jo altid ose lidt... det er en rodet, men velassorteret cykelbutik ... der er altid noget at se på.

roadbike

Efter endt indkøbstur kaldte de huslige pligter - det er utroligt, hvor meget snavs og vasketøj der kan hobe sig op! Men nu dufter store dele af huset dejligt af ajax, og vi ku' med god samvittighed sætte os med kaffe og endnu en fin bjergetape.

giro og kaffe

Vejret tyder på, at vi i morgen skal til at flytte ud af vores gæsteværelse, som Bodil skal overtage. Hun har trommet utålmodigt med fingrene i månedsvis snart! Det er med at klare de indendørs ting, inden vejret går hen og bliver sådan her igen:

godt vejr igen

Hvis det gør, kan nullermændene nemlig godt få lov til at ligge! :o)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg må sige I har da været aktive. Hvor ser terrassen lækker ud, lad der blive sol og varme :)
Nullermændene bliver liggende her, jeg har været på arbejde, så der er dømt afslapning resten af dagen.
Lene

Anonym sagde ...

God Kr.Himmelfartsferie, håber på godt vejr til jer. Jeg skal arbejde, men tingene virker lettere både for patienter og personale, når solen skinner :)
Lene

Anonym sagde ...

Håber Bodil bliver lige så glad for sit nye værelse, som jeg var! Hun skal jo bo i mit gamle værelse :)

Pøj pøj med indretningen og glæder mig til at se det.

Lizelotte sagde ...

Lene, du skal være velkommen på terrassen en solskinsdag, hvis du er i nærheden af Fredericia :-) bare skriv en mail, så får du adressen!

Liselotte, det ER lidt sygt ... småregn er til gengæld perfekt til en løbetur.

Christina, det tror jeg helt sikker hun bliver!