onsdag, maj 03, 2006

Godtvejrsweekend

Det var en dejlig dag - i søndags.
Eller rettere, vejret gik hen og blev fint i løbet af eftermiddagen.

Min mor og jeg gik en tur - vi nød at vejret var dejligt, selvom det blæste, og at stranden er så tæt på. Her er min mor - nede ved det gamle færgeleje. Hun skælder helt sikkert ud over, at jeg poster et billede af hende - men jeg kan rigtig godt li' det her billede...

mor

Udsigten fra, hvor min mor står, er nogenlunde sådan her:

broen

Ser man i den modsatte retning, kan man se Middelfart - og den nye bro i lidt længere væk, bag Lyngs Odde.

Der var temmelig højvande, så vi valgte at gå ad Gl. Færgegårdsvej og ned forbi Højskolens område. Der er også smukt:

højskoleområde

En dejlig gåtur var det ...! Og bagefter lavede Bruno kaffe :o)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejligt at have en flot gåtur inden for rækkevidde! Der er bare så flot omkring Lillebælt.
Man aner også de grønne bladde på dit sidste billede.

Lizelotte sagde ...

Ja, jeg nyder det meget! Der er meget lækkert, hvor jeg bor.

Mmmm ja - min bøgehæk hjemme er ved at springe ud...!