tirsdag, maj 16, 2006

...mit kongerige for en karaoke!

Er på jagt efter karaokemaskine til min fødselsdagsfest, som løber af stabelen 10/6.

Ja okay - er måske LIDT sent ude, men der er tilsyneladende stadig ledige sager.
Har på nettet fundet den perfekte maskine med den perfekte playliste: den indeholder nemlig Poul Krebs' "Johnny han var lige ved at blive sindssyg" - og netop den sang er Brunos og søster Connys helt store hit.

En mindeværdig nat spillede de den så mange gange, at de kunne teksten til sidst. Godt lød det ikke, og omkring kl. 2 brokkede ungerne sig ... de syntes, at de larmede.

Jeg har virkelig en vision af Conny og Bruno for fuld udblæsning med "Johnny" - lover at bringe billeddokumentation, hvis det sker :o)

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Håber du finder maskinen, og kan du så ha en god fest med masser af sang og latter.
Lene

Lizelotte sagde ...

YES - så er karaokemaskinen i hus - og endda med Poul Krebs' "Johnny han var li' ved at bli' sindssyg" på ...

Lizelotte sagde ...

Lene, tak ... jeg er sikker på det bliver festligt!

liselotte - spørgsmålet er, om jeg griner så meget, at billederne bliver rystede...

Anonym sagde ...

Det er rart, når tingene flasker sig - og der er nu mindre end en måned til!
Vi læsere af din blog glæder os osse :-)

Lizelotte sagde ...

conny, jeg gør jo næsten hvad som helst for at fastholde mine faste gæster her på bloggen ;-)

Anonym sagde ...

Årh mand, det bli'r bare skønt ... kan du ik' få anlægget med så lange ledninger, at de kan nå op på carporttaget????

Guess who ...

Anonym sagde ...

... med "de" mener jeg selvfølgelig mikrofonerne ...

Lizelotte sagde ...

Storesøs ... velkommen .... he... jeg skal se om de kan, og i samme ombæring skal vi nok lige ha' inspiceret tagkonstruktionen...