fredag, maj 19, 2006

Fredag - hårdt tiltrængt!

Så er det fredag og næsten fyraften.

Det vil sige - endnu engang måtte jeg smide hvad jeg havde i hænderne og forlade mit arbejde pga. en krise med Bodil :o(

Hun har det ikke særligt godt. Og i dag havde hun meget pludselig brug for mig.

Krisen er afværget for denne gang. Vi fandt en løsning - det var rigtig hårdt og tog 1½ times med intensiv samtale. Nu er jeg træt. Frokosten - som jeg havde trukket i automaten på arbejde - står i køleskabet, og jeg er egentlig hundesulten, men orker ikke at spise noget lige nu. Maven er urolig, og jeg håber hun har det godt - hun er nu hos sin far.

Godt jeg havde min mand på telefonen, til at rådgive inden og til at lytte og spørge efter. Gode mænd gror ikke på træerne - jeg har været fantastisk heldig med ham, jeg har.

Nu vil jeg ta' joggingbukser på, og knalde ud foran fjerneren og se 3. afsnit af "Stolthed og Fordom". Hvis ikke det kan stresse af, ved jeg ikke, hvad der kan...

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg håber, I alle får en god weekend!
Det er så hårdt, når børnene ikke trives.

Lizelotte sagde ...

Det er det, Conny - og lige nu er det ude af mine hænder... :-(

Ønsker go' weekend til dig også - selvom vejret ikke ser ud til at blive for meget til vandreture :-)

Anonym sagde ...

off topic, nu jeg racer lidt rundt på tøseblogs:

Du må være indbegrebet af en kernesund dansk kvinde. Cykling, TV2 og Alt for damerne. Den slags er meget bekvemt for den typiske lidt gammeldags mand. Du er selvfølgeligt taget flere gange kan man se ;-)

Anonym sagde ...

Jeg håber alt løser sig for jer, og ønsker dig en god weekend.

Lizelotte sagde ...

Kimpo, du fanger jo essensen af, hvad jeg er ... eller hvad du gerne vil se - ikke? ;-)


Tak Signe - hun har heldigvis voksne omkring sig, som gerne vil hjælpe.