tirsdag, maj 30, 2006

En glad vinder...

Lene er tilsyneladende Basso-fan.

Hun har ihvertfald presset mig HÅRDT for at jeg skulle lave en post om - hvem der vandt Giro d'Italia.

Og jo - vores allesammens næsten-danske yndlingsitaliener viste utrolig overlegenhed på de sidste bjergetaper og knuste enhver modstand. Touren bliver sværere, men Ivan, du har det i dig, dreng!

Her ses han med pokalen. Til venstre ses den ynkelige Simoni, som efter at være blevet slået på den sidste stigning på den endelige bjergetape slyngede om sig med påstande om usportslighed, doping, snyd og bestikkelse. Kom igen, Simoni. Tab som en mand.

1basso vandt

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

UHMM glæder mig allerede til Touren :-) og kan det så ikke snart blive sommer !

Lizelotte sagde ...

ENIG Yrsa... ;-)

Anonym sagde ...

Tja Liselotte, faktisk er det dig, der fik mig til at holde øje med sportsnyhederne ;) Her i huset er det først Touren, vi følger, nogle år mere end andre år.
Lene

Lizelotte sagde ...

Jeg sku' også bare mobbe dig Lene... ;-)

Pas på med det tour - det startede jeg også med ... nu er jeg hooked fra første forårsklassiker :o)