fredag, august 11, 2006

Curry og dhal og poppadums...

I aften skal jeg indkassere en af de gaver, jeg fik til min runde fødselsdag.

Alex og Marie gav mig nemlig et gavekort til en middag (sammen med Bruno) på Fredericias bedste (og eneste) indiske restaurant, Cafe Devis.

Det glæder jeg mig til. Fuldkrydret indisk mad, komplet med oliestegning, linser og stærke, tykke, youghurtbaserede dressinger - og til slut en kop indisk the lavet på mælk - med sukker i.

Jeg elsker indisk mad. De kommer nok til at køre mig hjem i en trillebør.

7 kommentarer:

Lizelotte sagde ...

Tak Liselotte - har I ikke nogen indisk i Aalborg? Det burde være bestemt ved lov, at der var en i hver eneste større by...

Anonym sagde ...

Misundelsen driver herfra ;-)

God fornøjelse Lizelotte :-)

Lizelotte sagde ...

Jeg nupper en ekstra poppadum for dig, Ella :-)

Anonym sagde ...

Håber du nyder det rigtig meget. Det var så endnu en ting, jeg ikke har prøvet, som det lyder til at københavner søskendene skal hjælpe mig med ;)
Når du ikke kan falde i søvn pga af for meget mad ;) kan du så ikke fortælle om blogger er nem at gå til, hvis man vil oprette en blog ?
Kærlig hilsen Lene

Lizelotte sagde ...

Hej Lene,

blogger er vældig nem at gå til - især hvis man sagtens kan leve med de layouts, som stilles til rådighed.

Jeg har "pillet" lidt i min, for at gøre selve "kroppen" bredere og sidebar'en smallere - men det behøver man jo ikke.

Jeg har ikke prøvet smartlog, den er der jo også mange, der er glade for. Inde hos Liselotte (Slagt en hellig ko) kan du læse en masse om at starte med at blogge.

Glæder mig til, at du kommer i gang - skriv en mail, hvis du har spørgsmål i øvrigt...

Anonym sagde ...

Den smagte dejlig Lizelotte ;-)

Lommen sagde ...

Uh, indisk mad... *savle, savle* Plejer altid at æde mig tyk og fed, når jeg går ud og spiser indisk. Allerbedst er det dog næsten, når bedsteveninden (efter sit ophold i Indien) selv går i krig hjemme i køkkenet.
Jamen, altså...! *Salig mine*

Håber, det var godt!