mandag, august 14, 2006

Den imperfekte blogger

Når jeg ser ned over min blogs billeder, er det mest indbydende ting, jeg ser.

Min smukke kaffekop med dampende varm kaffe. En blomst i regnvejr. Lækre grøntsager i fad, med groft salt og olivenolie. Udsigter. Ham jeg elsker.

Det er ikke fordi jeg ønsker at skjule, at mit liv består af andet end de indbydende, pæne ting - og de ting, jeg holder af. Det er bare ikke faldet mig ind at vise andet end det.

Hos Susling så jeg et indlæg om det at gå i omvendt teenager. Til det kommenterede Lommen, at hun på nogen andre blogs havde set bloggere poste billeder af deres nullermænd og rod og børn, der spillede Playstation... bare for at vise noget andet end det pæne og perfekte billede.

Og der er da noget om det! Livet er jo ikke bare det pæne. Så her kommer en billedserie - hvis jeg var kendt, og det var i Se og Hør, ville den blive vist under overskriften "Det du IKKE ser på Livsnyderens blog" eller "Se de afslørende billeder!" eller noget i den stil.

imperfekt 5
Mit skab. Puha. Burde rydde op, men gider ikke :o)

imperfekt 2
Kassen med genbrugsaffald i bryggerset. Den ER pænest, når den kan lukkes.

imperfekt 1
Bunken med strygetøj. Har vokset sig stor og stærk gennem den sidste uges tid. (MEN er i skrivende stund VÆK - og faktisk fordi jeg HAR strøget...)

imperfekt 3
Her stod en carport for 6 år siden. En dag skal vi ha' anlagt græs eller noget. Lige nu trives ukrudtet fint.

....fortsættelse følger - det er stærke sager, så I får lidt ad gangen!

4 kommentarer:

susling sagde ...

Just another day in the life of........dot dekay.....;-)

Kunsten er jo at få det til at være....men der er dage.....:-/

(Og jeps- intet så skønt, som at lure på en god mandenumse....)

Lommen sagde ...

Hvor er det herligt, Lizelotte! Mindre fernis i Blogland - det ka' vi li'. Derudover er det da ikke på nogen måde "voldsomt", hvad du har at vise frem på de her "afslørende" billeder! Næ, hvis JEG havde et digicam, så sku' du BARE se løjer, du!

!-)

Lizelotte sagde ...

...jeg PRØVEDE at ta' billeder af mit temmelig snavsede badeværelse, men de blev altså mislykkede... :o)

Jeg ku' bare ikke slippe ideen - et nyt tema i blogland "Stå ved dit skidt!"

Anonym sagde ...

Dine billeder kunne lige så godt have været nogle af mine egne. Du skulle for eksempel se mit rod af sko i mit skab. Burde også rydde op, men orker heller ikke.
Tror også jeg bliver nødt til at skåne jer med billeder, I ville bestemt få et chock ;-)