torsdag, august 17, 2006

Picnictid

August er picnictid.

For nylig var vi på besøg hos Linda og Olav - vores venner i Kolding - og Linda havde planlagt en cykletur ud langs Kolding Fjord, hvor vi skulle indtage vores medbragte mad.

Vejrguderne ville heldigvis gerne lege med.

picnic 1
picnic 3

Mine yndlingssko er også udmærkede vinglasholdere.
picnic 4

Livsnyderen og hendes øjesten.
picnic 5

Udsigten - suk - ja, den ku' vi ikke klage over...da solen begyndte at gå ned inde over Kolding.
picnic 6

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

hør hov - hvor er alle myrerne og fluerne og edderkopperne - de synes altid at finde VORES tæppe, når vi en sjælden gang går ud i det grønne med mad.
Nå, spøg til side. Det ser da uhyggeligt lækkert ud. Velfortjent efter en cykeltur. Og som dessert den flotte solnedgang.
Østkysten er bare flot. Hvis vi nogensinde flytter tilbage til hovedlandet, bliver det nok til østkysten.

Lommen sagde ...

Det er så almindeligt, at folk lægger sådanne billeder ud på nettet, og så kommer der en håndfuld positive standardkommentarer, for "det skal man jo", og det er jo osse meget hyggeligt. Tag ikke fejl af det, Lizelotte - jeg synes, de her billeder er noget SPECIELT. Jeg fik lyst at hoppe lige ind i dem og hilse på jer. Der er noget meget ægte over det. Idyllisk på den realistiske måde. Det ser bare så rart ud. - Og så er jeg vild med den sko dér, haha.

Lizelotte sagde ...

Der var et par hvepse, det var det hele ... :-)

Ja, der er meget dejligt - jeg er også en stor østkyst-fan... :o)

Lizelotte sagde ...

Tak Lomme ... :o) det skinner nok igennem at det bare ER sådan et venskab... da vi kom retur fra ferie, var Linda og Olav taget afsted, og jeg var helt ked af at der skulle gå helt indtil august indtil vi kunne nyde samværet igen...