mandag, august 14, 2006

Fra Indien til Thailand på 5 minutter

I fredags blev det IKKE til indisk mad.

Der var nemlig lukket inde på den indiske, så Alex lavede en lille elegant manøvre og bestilte i stedet bord på Asian Wok House i Vejle.

Der nød vi en lækker menu bestående af to forskellige thailandske menuer - i alt 6 forskellige retter. Det var godtnok også godt!
thai 4
thai 1

Så selvom jeg blev "snydt" for indisk mad, følte jeg mig ikke RIGTIG snydt.
Vi har nemlig bordreservation på den indiske på lørdag, hvor vi skal ind og se Pink Floyd Project opføre "The Wall" i Fredericia...

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det ser godt nok også godt ud med de nødder på toppen.

Lommen sagde ...

Godt så. Det her er bare ikke på nogen som helst form for måde fair. !-) NØJ, det ser lækkert ud! *Slurp* Heldige asen!

Lizelotte sagde ...

Conny & Lommen, det var det reneste, skæreste GUF... :o)

Anonym sagde ...

Nøj, det ser godt ud - især for et rigtig "madøre" som mig.....selvom jeg lige har spist, vil øjnene have mere :-)

Jeg har lige løseligt "bladret" igennem din blog og den er skøn - good job...

Mange hilsner
Newyorkerbyheart
www.newyorkerbyheart.blogspot.com

Lizelotte sagde ...

Tak New Yorker ... jeg kommer og besøger dig snart :-) på din blog.