mandag, august 21, 2006

Ghost in the machine

Ny PC.

Jeg skynder mig hjem fra arbejde kl. 16. Der rokeres rundt på eksisterende PCer, og der gøres plads til den "lille ny".

Ledninger sluttes til. Strømkabler trækkes.

Og så kommer det spændende øjeblik. Hvor vi sætter strøm til PC'en.

Der er liv ... skærmen melder, at Windows XP startes ... "Lige et øjeblik".

Men....

Så kommer den. "Alvorlig fejl".
PCen kan ikke opdatere i registreringsdatabasen, og helpdesken ved HP siger, efter et par forsøg, at jeg er nødt til at geninstallere med en recovery CD. Som de vil sende mig.

Om 4-5 dage.

HRMPFFF!!! Det kan man da kalde en åndet maskine...

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du taler da ret pænt om den endnu ;-)

Lommen sagde ...

Aj, dét er FILME dårlig service!! :-( Hm... Recovery-cd skal da automatisk følge med sådan en maskine. Den er jo ikke just gratis... Held og lykke med det videre forløb. *Krydser fingre for dig*

Lommen sagde ...

Og så dagens dumsmarte: Ja, lader i hvert fald til, at din nye maskine snarere er åndet end BEåndet...

Sorry, måtte bare ha' det ud.

!-)

Lizelotte sagde ...

Ha ha Lomme, jeg kan godt følge dig - deraf ordspillet med "åndet" og "ghost"...