søndag, marts 09, 2008

Godmorgen, siger Livsnyderen

Jo ... jeg ved godt at klokken er LIDT mere end morgen.

Og det er måske lidt overdrevet at sige god morgen - for jeg har været nogenlunde kampklar siden lidt over middag.

Men indtil ved 13-tiden var jeg ikke lige til pænt brug - god mad, rødvin, øl, i seng ved 4-tiden. Det er IKKE opskriften på en aktiv søndag for mig.

Bruno var tidligt oppe - han skulle over og hjælpe med afviklingen af et mtb-løb i Middelfart. Jeg var rigtig glad for, at jeg IKKE har meldt mig som hjælper i dag!

Det var en sjov og hyggelig fest, selvom der var uoverskueligt mange mennesker. Men i dag er jeg godtnok lidt brugt.

Godt man har fri om søndagen.

1 kommentar:

Bobbi Boe sagde ...

please translate the stuff!
I am too sick to try to understand danish now!
monster sinus infection, pink eye, cold sores and I think my nose is going to fall of my face!