torsdag, marts 20, 2008

Overmod står for fald

Normalt er det hovmod, der står for fald.

Men for mig var det overmod - der igår.

Det er jo, som tidligere nævnt, gået rigtig godt med at arbejde i huset. Jeg har ikke mærket problemer med mine skuldre, og det har jeg været rigtig glad for.

Så igår, mens Bruno knoklede med Bodils gulv, og Kristian og jeg havde fået malet kanterne på hans værelse, synes jeg det var lidt surt, at vi ikke kunne komme videre.
Så jeg mente nok, jeg kunne klare at rulle væggene deroppe.

Det betalte jeg for i går aftes. En halv flaske rødvin var ikke smertestillende nok, så jeg måtte kaste 2 pamoler og 2 iprener i hovedet og gå i seng. Det gjorde rigtig ondt i skuldrene!

I dag er det bedre, men jeg garanterer, at jeg holder mig fra malerrullen... :-(

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, så må du jo finde en anden måde at rulle dig ud på :-)

Lizelotte sagde ...

Hø, hø Johnnie.... du kender jo mig, jeg er eminent til at rulle mig ud :-)

Anonym sagde ...

Det er derfor jeg holder mig laaangt væk fra min have - jeg er bange for liiiige at komme til at gøre bare lidt (en lille smule). Man tror man kan. Man fristes, for man vil jo gerne - og bang! - så har man balladen.

God bedring med skulderen.