lørdag, marts 01, 2008

Møgvejr!

Add hvor det regner og rusker!

Min flittige mand har været ude at løbe, men jeg blev hjemme. Jeg tror jeg går med sådan en virus, der rykker lidt i mig - jeg er enormt træt og hænget, selvom jeg sover som en sten om natten...

Mens han løb om i Hannerupskoven, ryddede jeg pænt op - nu er der klar til at han kører en tur med støvsugeren. Som belønning vil jeg lave ham en kop kaffe :-)

Igår var en superhyggelig aften - dynen ind i stuen, og så sad jeg i silkepy og flettede ben med min skat, mens vi så X-faktor. Min favorit er nok Laura, stærkt efterfulgt af Martin, som synger fantastisk, ikke mindst hans unge alder taget i betragtning.

Næste uge håber jeg Basim ryger ud. Han er vældig charmerende, men mangler lige at lære at synge helt rent. Han hænger konsekvent 1/4 tone under, det skurrer i mine ører :-S
Det skulle faktisk have været ham, og ikke Lisa, der var i konkurrence med VocaLoca igår. De er da meget sjove, men helt ærligt, så burde de skifte de to kvindelige sangere ud med nogen, der kunne bære solistværdigheden. Jeg sad faktisk og tænkte på, at de ville være bedre tjent med Maibrit og Lone fra vores kor, end med de piger, der er med.

MEN vi vil ikke af med dem! :o)

På onsdag skal vi synge Sacred Concert med herrer og bigband og hele baduljen i Middelfart Kirke - det bliver sjovt...!

Men i dag skal jeg bare slappe af. Og i aften venter en bif-oplevelse - vi har bestilt billetter til Things We Lost In The Fire.

1 kommentar:

Lene sagde ...

God bedring og hyg jer i biffen :-)