mandag, marts 03, 2008

Livsnyderen tilstår!

Med fare for at blive lynchet af en rasende hob af kvindelige bloggere i min egen aldersklasse, indrømmer jeg hermed:

JEG HADER DANSER MED DRENGE!!

Jeg ville hellere have rodbehandlet en tand end at skulle udholde en hel koncert med dem. Jeg vil hellere høre Celine Dion (arrgh!) end at lytte til dette danske popband.

Derfor bredte smilet sig også på mit ansigt, da jeg læste denne anmeldelse. Jeg er ikke alene....!

Til gengæld var der andre musiknyheder, som virkede ganske modsat på mig. Verden har nemlig mistet en stor guitarist ... sørgeligt.

Og tag ikke fejl - det her indlag handler ikke om at jeg synes noget er god eller dårlig smag. Men om at jeg kan lide nogle ting og ikke andre.

Bare lige så det er på plads :-)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

HADER du dem ligefrem?!

Jamen, så ELSKER jeg dem :-)

Lizelotte sagde ...

Helle, mangfoldighed er en herlig ting :o)