tirsdag, maj 15, 2007

En større harddisk

Jeg ønsker mig en større harddisk. Ikke til min PC men til mig selv.

Her for ½ time siden vendte jeg mig i sengen og så slog det mig pludselig: Jeg havde lovet Iben, Bodils dramainstruktør, at sende billeder fra søndagens skuespil til hende! SENEST i går aftes...

Behøver jeg at sige, at de stadig lå i kameraet?

Så nu sidder jeg her ved min pc...


Andreas kom godt til Høvelte i går, selvom der var problemer ved Lyngby, hvor hans S-tog ikke kunne køre ind. Han tog en taxa sammen med nogle andre, og kom frem i ordentlig tid. Jeg håber, han er friskere efter en nats søvn, stakkels dreng.

Gad vide om jeg når tilbage i seng??

4 kommentarer:

Lene sagde ...

Det kender jeg alt for godt, men lige nu kører din hjerne jo i højeste gear. Nyt arbejde med nye kolleger og arbejdsgange, det tager meget plads i harddisken. Håber du fik lidt søvn, jeg var opppe i nat og hente sønnen i Aalborg, det er jo sidste skoledag tid, og natbusser kører ikke til hverdag.

Lizelotte sagde ...

Lene, jeg hoppede lige i dynerne igen og nåede at ligge og hygge mig der ½ time inden jeg skulle op - men jeg faldt ikke i søvn.

Skidt med det - så sover jeg så godt i nat :-)

Lommen sagde ...

Mon ikke Lene har ret? Du må osse lige gi' dig selv lov til at være fejlbarlig nu og da, Lizelotte. :-)

Og så i øvrigt: Lyngby, siger du? Hm... Hvis Andreas drikker kaffe, så må han da stikke næsen inden om mig på vejen til Høvelte. På den anden side: Der bor efterhånden mange kønne unge piger her i Huset. Måske det ville være for farligt...? ;-)

Lizelotte sagde ...

Pernille, det er jeg simpelthen nødt til, ellers ville jeg jo gå og dunke mig selv i hovedet hele tiden...

Han har altid vældig travlt, når han er på vej frem og tilbage til Høvelte ... der er jo en sød pige her ovre der trækker (mere end en mor kan gøre ;-) - og jeg tror godt hun kan yde Husets tøser kamp til stregen :-)

Men hvis han strander en anden gang, sender jeg ham ud til dig :o)
Så må du passe lidt på den lille fyr (og når jeg kalder ham det, er det at Bruno plejer at minde mig på at han bliver 20 lige om lidt)...