mandag, maj 28, 2007

Vellyd - måske?

Jeg har spekuleret lidt over, hvordan jeg kunne dele den lydmæssige side af X-tetten med dem, der måtte have lyster i den retning.

Og så kom jeg jo i tanker om Thereses sange på hendes myspace. Så jeg fik lavet X-tettens lydfiler om til MP3 og med Thereses hjælp oprettet en myspace, som man kan loade musik op til.

Jeg håber ikke, jeg får ophavsretslige problemer ... for jeg ejer jo ikke ligefrem musikken, men mon ikke de fleste kan høre, at det bare er en flok sangglade amatører, som galer glad derudaf...

Du kan høre et par af vores sange, hvis du klikker her - god fornøjelse...

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det var en fornøjelse at hjælpe, og bonus i form af lækker kormusik til kaffen er da skønt!

Lizelotte sagde ...

hehe ... rart at høre at proffen kan sige god for det ;-)

Anonym sagde ...

:-D

Anonym sagde ...

Livsnyderen gør Kontorchefen til Musiknyder. Dejligt. Musik er magisk. Det gør noget ved os. De er fede de gamle jazz standarder.