mandag, maj 07, 2007

På tærsklen

I morges duftede luften regnvasket frisk, og da jeg cyklede forbi et syrenhegn blev verden parfumeret.

Lige nu dufter der mest af støv. Jeg har smidt 117 gamle mapper og notater ud, grinet af gamle firmablade og revytekster, som dukkede frem af gemmerne, og jeg har sagt farvel med brød til dem af mine kolleger, som lige kunne spise et stykke franskbrød.

Nu mangler jeg kun at koble min pc fra, og så kommer vores driftstekniker og flytter mine ting.

Farvel, søde kolleger og velkendte systemer.
Goddag, ukendte og kendte kolleger, nye opgaver og systemer jeg ved meget lidt om.

Jeg er klar.

6 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Pøj pøj med det hele, Lizelotte. Jeg er sikker på, at det bliver rigtigt godt med din begejstring i baglommen :-)

Lene sagde ...

Held og lykke Lizelotte, det er bare det rigtige tidspunkt på året til et jobskifte, her hvor alt dufter friskt efter en lille regnbyge.

Lommen sagde ...

@ Begge Liselotte'r: Jeg er osse sikker på, det bliver godt med Livsnyderens begejstring i Baglommen... :-)

Derudover: God vind med det - din forventningens glæde og energi LYSER bare ud af indlægget! Skønt! :-)

Anonym sagde ...

Du ligger dem ned baby, jeg er sikker. Ta det stille og roligt :-)

Lizelotte sagde ...

Tak for søde hilsner allesammen!

:-)

Anne O'Manne sagde ...

Hvor er det spændende! Rigtig meget held og lykke med det nye :-)