torsdag, maj 24, 2007

Livsnyderen bryder sammen og tilstår!

I kølvandet af alle disse indrømmelser fra tidligere Team Telekom ryttere, om brug af EPO og anden doping, føler jeg nu presset på mig som et tungt åg.

Så nu indrømmer jeg!!

Jeg har været dopet ved flere forskellige lejligheder.

Første gang var nok i 1978, hvor jeg tog bronze-idrætsmærke, under påvirkning af en større mængde rugbrød med leverpostej.

Et kritisk højdepunkt var i 1981, hvor jeg under en bådferie på Norfolk Broads rent faktisk blev syg, fordi jeg havde indtaget for store mængder af det præstationsfremmende stof, Pernod.

Siden hen bestod jeg studentereksamen (matematisk naturfaglig) på Aalborg Katedralskole, primært ved hjælp af større mængder makronstang og cola.

Jeg ville ønske, at jeg kunne sige, at jeg har lagt det af mig. Men så sent som i går gennemførte jeg en træningssession med pigerne fra X-tetten, med en skyhøj hæmatokritværdi på grund af indtagelse af rosévin.

Jeg tilstår - Jeg bekender.

Måske skulle jeg overveje at skrive en bog - hvis jeg skynder mig, kan den lige nå julehandlen!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg er sikker paa at det vil blive en bestseller. Du skal dog lige huske paa om du vil vaere klar til alle interviews'ene i diverse morgenprogrammer og nyhedsprogrammer. Og derefter vil der jo ogsaa vaere autograf og foredrags turneerne :-)

Lizelotte sagde ...

Pyha Susan .... måske ender jeg med at komme med i Oprah!!!

(Jeg vil godtnok hellere med i Ellen Degeneres show, men man må jo starte i det små).

Anonym sagde ...

Ja og hvis du er rigtig god kommer du maaske ogsaa med i Dr. Phil show :-)

Lizelotte sagde ...

Ååååh Dr. Phil!!
Der ramte du et ømt punkt. Ham ville jeg skrækkeligt gerne adoptere. Tror du ikke han mangler en datter??