onsdag, maj 02, 2007

Travlhed på falderebet

Pyha, jeg har pludselig fået travlt!

Det er lidt som om jeg har to jobs lige nu. Jeg har de sidste ender i mit gamle job, som skal bindes af, og nogen af mine faste kontakter ude fra bankerne har pludselig fået travlt med at skrive til mig, fordi de har hørt at jeg stopper i afdelingen.
Fremover må de nemlig ikke kontakte mig - når jeg sidder i den nye afdeling. De skal kontakte mine kolleger i min gamle afdeling, og hvis de så ikke kan finde ud af det internt i afdelingen, kan de trække på mig. Sådan lærer de bedst de ting at kende, som jeg har siddet med hidtil.

Samtidig er jeg begyndt at blive indkaldt til møder i mit nye job. Egentlig starter jeg først på mandag, men "det kunne være rart, hvis du kunne være med til det her møde" - det er simpelthen for spændende til, at jeg kan forbigå det. Jeg har været til et møde i det nye job i dag - i det ene af de to projekter, som jeg hovedsagelig kommer til at beskæftige mig med.
Det har givet mig en lille smagsprøve på det, jeg skal arbejde med, og det bliver SPÆNDENDE!

Jeg har det lidt med det her jobskifte som med da jeg blev klippet korthåret: Hvorfor pokker gjorde jeg det ikke noget før??

Det værste er, at jeg ærgrer mig en LILLEBITTE smule over, at det er en lang weekend - jeg kan slet ikke vente med at komme igang med alle de nye, spændende ting! Selv ikke min kommende med-projektkonsulents spådomme om et travlt efterår med masser af overarbejde kan afskrække mig. Jeg glæder mig!!

I morgen skal jeg til møde igen - det meste af eftermiddagen. I samme projekt som i dag. Og så har jeg lige det sidste at overdrage, og jeg skal have smidt nogle ting i flyttekasser til på mandag... der er meget, jeg skal nå!

Weekenden bliver nu rigeligt travl. Andreas kommer hjem i morgen aften (dejligt!) og fredag skal han med Kristina til en konfirmation i hendes familie, mens Bruno, Kristian, Bodil og jeg skal til min fødselar-storebrors søns konfirmation.

Lørdag skal Bruno og jeg til Vejle for at købe nyt tøj til ham, mens Kristian (og måske Bodil) skal til sin Bedstemors fødselsdag sammen med deres far. Bodil ved ikke helt... der er en fyr i Brejning, der trækker, og hun har ½ aftale med ham.

Søndag skal vi igen til konfirmation, denne gang søster Connys datter Stine - i Egense oppe ved den blå Limfjord. Det bliver noget af en weekend...

Men jeg er klar - har endda været ved frisør og få krøllerne studset, så jeg kan se pæn ud...

3 kommentarer:

Lene sagde ...

God fest weekend og held og lykke med jobbet. Man kan blive helt høj af det, masser af ny energi.

Anonym sagde ...

Puha - man taber helt pusten.
Og krøllerne studser, yeah :-)

Lommen sagde ...

Hooold da helt op for en aktivitet, Lizelotte - i hele familien! :-) Fantastisk, at I holder tungen lige i munden!
Er ret imponeret over, at du både jonglerer med nyt job lige om hjørnet og så alle de familiære sammenkomster! Hvor er det dejligt for dig med så meget positivt!