tirsdag, maj 15, 2007

God weekend!!

Ja - jeg ved godt det er tarveligt at sige det, men jeg har altså weekend - her lige om lidt.

Der venter mig dog ikke ren afslapning, selvom jeg først skal møde på arbejde igen på mandag.

Torsdag skal Bodil nemlig ikke-konfirmeres - og selvom jeg ikke skal lave maden selv, er der alligevel et par løse ender, der skal bindes af.

Sangskjuleren - den skal fabrikeres i dag. Tøsen er nemlig på "blå tirsdag" i København med sine klassekammerater, som blev konfirmeret i søndags.

I morgen begynder de første at drysse ind. Min mor kommer om formiddagen - hun kan nemlig bedst med lange ture først på dagen. Over middag engang dukker Kristina op. Hun skal til eksamen ... i skr. spansk, tror jeg nok ... og når hun er færdig, kommer hun her. Det er så hyggeligt, at hun er blevet en af vores unge mennesker - hun er godtnok nem at holde af!

Torsdag morgen tager vi over i forsamlingshuset kl. 8. Der får vi nemlig nøglen, og så skal der dækkes bord. Bodils søde bedstemor (min exmands mor) har lovet at lave blomsterdekorationer, og bordet bliver med cremefarvede duge og sort/pink servietter og lys.

Ved 8-tiden dukker også vores trofaste kogekone, Gerda, op. Hun lavede mad til min 40-års fødselsdag, og det var rigtig lækkert. Så vi har store forhåbninger!

Festen starter 12.30 - og der skulle alt gerne være klar. Jeg glæder mig til at se Bodil i sin smukke kjole, og til at have min familie samlet omkring mig. Også til at gense min ex-familie, og gamle venner.

Resten af weekenden skal mest være afslapning! Vi skal en tur til Odense - Kristian har en gave til gode, som han selv skal vælge i en rollespilsbutik derovre.

Søndag får vi besøg af nogle vilde kartoffelengle på motorcykel - det glæder vi os til!

4 kommentarer:

Lene sagde ...

Jeg håber I får en rigtig god fest, og vi glæder os også meget til at besøge jer :-)

Anonym sagde ...

Med ønske om en rigtigt god fest, det er vigtigt at hygge sig når der er gæster, men det er jeg slet ikke i tvivl om du gør. Du er helt sikkert den perfekte vært. Vil tænke på jer i denne weekend. TILLYKKE, ja de bliver store. Men er vi ikke stolte ?

Lizelotte sagde ...

Tak Kontorchef - jeg er nogengange LIDT for god til at hygge mig, og så er det at jeg glemmer den 3. slags dip i køleskabet og at skifte stearinlysene, når de brænder ud... men skidt, det er min stil, og mine venner og familie kender mig jo.

Ja ... de bliver skrækkeligt store. Kan slet ikke forstå, at Andreas, min ældste, bliver 20 i næste måned.... :-) Men stolt - absolut!

Anonym sagde ...

Jeg håber I får en rigtig dejlig fest.
Ja jeg fatter heller ikke, at min den ældste allerede er nået konfirmationsalderen.