fredag, april 21, 2006

Min helt alene!

Den her fredag aften - den er min!

Bodil og Kristian er ovre hos deres far, og Andreas er draget til fest - jeg regner med, at han ringer engang i nat og vil hentes.

Så nu står den på:
  • hygge i sofaen med en god film (jeg har en uset gyser liggende - YES!)
  • nachos engang senere i aften, med cola til - uhmmm
  • måske et fodbad
  • joggingbukser og en stor blød tshirt
  • måske lidt hyggeblogging senere!
  • og så har jeg set, at der kommer "practical magic" i aften - er VILD med Sandra Bullock, så den skal jeg nok se :o)

OG så har jeg i øvrigt omsat de penge, jeg fik af min mor samt af mine svigerforældre, til et rigtig lækkert lille compact-kamera - et panasonic dmc-fx7. Glæder mig til at vise her på bloggen, hvad det kan - men jeg gider ikke rode med softwaren i aften :-)

Sofa ... here I come!

2 kommentarer:

Lizelotte sagde ...

Jeg har stor-hygget mig .. og nu nupper jeg lige lidt pc-tid.
God arbejdslyst, Therese!

Anonym sagde ...

Intet som alene-hygge-aftener - bare det ikke bliver reglen, men undtagelsen.