fredag, april 21, 2006

Min helt alene!

Den her fredag aften - den er min!

Bodil og Kristian er ovre hos deres far, og Andreas er draget til fest - jeg regner med, at han ringer engang i nat og vil hentes.

Så nu står den på:
  • hygge i sofaen med en god film (jeg har en uset gyser liggende - YES!)
  • nachos engang senere i aften, med cola til - uhmmm
  • måske et fodbad
  • joggingbukser og en stor blød tshirt
  • måske lidt hyggeblogging senere!
  • og så har jeg set, at der kommer "practical magic" i aften - er VILD med Sandra Bullock, så den skal jeg nok se :o)

OG så har jeg i øvrigt omsat de penge, jeg fik af min mor samt af mine svigerforældre, til et rigtig lækkert lille compact-kamera - et panasonic dmc-fx7. Glæder mig til at vise her på bloggen, hvad det kan - men jeg gider ikke rode med softwaren i aften :-)

Sofa ... here I come!

3 kommentarer:

Therese sagde ...

Håber du har haft en skøn aften !! Jeg har set film med Antonio B...uhm....og nu sidder jeg igen foran skærmen. Og skriver....øv! Men om en uge er det slut !! Hurra.

Lizelotte sagde ...

Jeg har stor-hygget mig .. og nu nupper jeg lige lidt pc-tid.
God arbejdslyst, Therese!

conny sagde ...

Intet som alene-hygge-aftener - bare det ikke bliver reglen, men undtagelsen.