søndag, april 16, 2006

Søndagscykletur

Sikke en dejlig dag jeg havde i går - tak til alle, som ringede, skrev, efterlod kommentarer og til dem, som dukkede op...

Mine svigerforældre kom på besøg i går eftermiddags, og blev til middag. Vejret var så dejligt, og vi var inde ved Østre Strand i Fredericia og få lidt frisk luft.

Frisk luft fik jeg også masser af i går - kørte 50 km på raceren, og kom i tanker om HVORFOR det er, at jeg ikke skal køre sammen med Bruno først på sæsonen.
Lad mig understrege, at Bruno er fuldt ud indstillet på, at en landevejstur med mig, er på mine præmisser. Det er bare mig, der hader tanken om, at han skal vente på mig - så jeg kører ALT for stærkt de første 30 km, og når der så er længst muligt hjem, er der bare udsolgt i benene, og jeg skal TRÆKKES hjem... Kom hjem med et væsentlig dårligere gennemsnit end da jeg kørte alene i mandags, fordi jeg bare lige ramte muren - hårdt.

Spørg lige, om jeg har prøvet det før ... det har jeg.
OG jeg kører ikke ud med min noget stærkere mand, før den kage-form, jeg pt. er i, er væsentligt forbedret...

MEN fuglene sang, vejret var dejligt, og jeg kunne sidde i sofaen og se Fränk Schleck vinde Amstel Gold Race med goood samvittighed! Det er svært at være pessimist, når man er dansk cykelsportsfan...

Ingen kommentarer: