tirsdag, oktober 24, 2006

Der er noget galt i Danmark...

Jeg har lige læst et nedslående indlæg hos et af de mest optimistiske, sprudlende, positive og stærke mennesker, jeg har mødt.

Tilbage står jeg med frustration på Liselottes families vegne, og en stor ærgrelse og sorg over, at vi i dette så velhavende land kan støde på så lidt vilje til at hjælpe en familie, som selv yder, hvad de kan, og tager ansvar for deres situation.

Jeg håber, at konsulentens besøg kan føre til en bedret situation for Alexander - og for hans familie. De bedste tanker fra livsnyderen herfra ... jeg tænker så det knager, om der er noget, JEG kan gøre...

2 kommentarer:

Lene sagde ...

Der er vist flere end mig, som har haft tankerne fyldt af Liselotte og familie. Du beskriver godt mine tanker, Liselotte.

Anonym sagde ...

Også mine...
Jeg FATTER ikke det skal være så svært, men frygter at det kun bliver sværrere i de "nye" storkommuner ØV !