torsdag, oktober 05, 2006

Seje sild (motor)cykler...

Jeg har en god kollega, som hedder Fie.

Vi har været tillidsmænd sammen, og det har ført mange hyggelige stunder med sig. Bl.a. har vi delt værelse (OG dobbeltseng) til flere tillidsmandsseminarer. Den kreds, vi hørte under, mente nemlig godt, at vi ku' dele, og på den måde bruge mindst muligt af medlemmernes penge. Godt det samme, for vi hyggede os, gjorde vi!

Nu er ingen af os tillidsmænd mere, men jeg er altid glad for at løbe på Fie og få en sludder. Her i sidste uge mødte jeg hende, og hun var lidt oppe at køre - hun var glad: havde lige bestået sit motorcykelkørekort.

I dag mødte jeg hende igen - og hun viste mig lige sit nye køretøj.
Jeg var lettere misundelig...

Fies cykel

3 kommentarer:

Lene sagde ...

Den er bare flot, men den dovne kvinde tænker "men alt det der skal pudses" ;-)
Var du ude og prøve den ?

Lommen sagde ...

Hallo! Seje kvindfolk du kender, lader det til, Lizelotte! - Men dét kan jo sådan set ikke komme bag på nogen... !-)

Hvad skal Bruno mon så snart undvære DIG i fjorten dage, fordi du drager af siddende bag på hende Fies kværn med dertil hørende vind i tørklædet??

*Følger spændt udviklingen* :-D

/Lommen

Lizelotte sagde ...

Ja Lene - der ER en del krom på dyret! Men det er jo med til at gøre den flot. Og Fie har så ikke lige en kartoffelfarm, der skal passes ved siden af...

Pernille, jeg HAR bestilt en tur bag på - og ideen om Fie og mig i en bette hjemmegjort roadmovie er ikke helt tosset ... på den anden side sku' jeg så LIGE ha' nogen til at passe hjem og unger i mellemtiden ;-)