mandag, oktober 09, 2006

En streg i regningen

Øv.

Jeg har glædet mig lidt for tidligt til at køre vintercup.

Min makker, som ellers havde sagt ja til at køre endnu en sæson, har lige meldt fra.
Hvis ikke jeg finder en, som vil køre sammen med mig, bliver der ingen vintercup til mig i år.

Det er rigtig træls, og jeg er skuffet.

Jeg håber der dukker en passende makker op - af det ene eller det andet køn - som jeg kan køre med. Ellers kan jeg sidde med en lang næse, når Bruno fiser afsted ud i vinterlandskabet på sin mtb sammen med Carsten, de der særlige søndage.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

ÆV!

Jeg håber der dukker en kørepartner op og at problemet løser sig.

Lene sagde ...

Jeg kan godt forstå du er skuffet, forhåbentlig dukker der en frisk vintercyklist op.

Lizelotte sagde ...

Jeg tror nok, at jeg har fundet mig en makker ... hun vil vende tilbage i aften med endelig besked :-)