torsdag, oktober 05, 2006

Julesang og skønne kvinder

I går var jeg ovre på Lillebæltskolen og synge sammen med quinderne i X-tetten.

Her kan man tale om et multifunktionsnetværk. Vi lagde ud med at snakke i godt ½ time, hvor vi fik vendt mangt og meget.

Så gik vi i gang med årets julerepertoire. Og nej, der er ikke noget "træls" i at starte med "A child is born" i oktober. For os er det en naturlig del af årets gang, at julesangene - de starter så småt i september/oktober. Sådan har det jo altid været.

Jeg har sunget sammen med de her piger i 10 år - og jeg holder forfærdeligt meget af dem.
De er min oase og min basisgruppe. De er det sted, jeg altid kan få et kram - og et godt grin.

Tak, de damer ... I er bare dejlige...

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Julesangene - julkoncerterne ... det er det jeg savner allermest fra min kor tid.

Lene sagde ...

ja det er en skøn tid vi går i møde.

Lizelotte sagde ...

Helle, vi kan altid bruge en god alt eller mezzo ... :-)

Lene - ja, det er en dejlig tid. Jeg er et ægte jule-hygge-dyr ;-)

Anonym sagde ...

En skam der er så langt, jeg er også alt, og andenalt, hvis det skal være :-)