tirsdag, oktober 03, 2006

Skoleskift

Så er det besluttet, og vi går i gang.

Vi håber, at vi kan give Bodil en frisk start - vi vil finde en anden skole til hende, hvor hendes gamle plageånder ikke kan nå hende.

Det bliver en friskole - vi har kik på to, og jeg vil i morgen aftale, at Bodil, hendes far og jeg selv kan besøge dem for at se, hvad vi tror vil fungere bedst for Bodil.

Livet skulle gerne blive værd at leve for hende igen.

Lige nu går hun hjemme - jeg har fortalt hendes gamle skole, at der får de hende ikke at se igen.

Og gid plageånderne vil få evig kløe i røven, og lidt for korte arme :-/

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejligt at høre. Tror også det vil være godt for Bodil at starte på en frisk.

Al held og lykke til jer - håber I finder en god skole, der passer til Bodil.

Lizelotte sagde ...

Vi tror på det, Christina! Tak for de gode ønsker :-)

Lene sagde ...

Alle de bedste ønsker for jer alle, Så kan jeg bedre forstå hvor hårdt det har været, der er ikke noget værre end når vore børn ikke trives.

Anonym sagde ...

Det er ethvert barns ret at have det godt i skolen. Der er ikke noget vaerre end naar et barn ikke har det godt.
Jeg haaber at I finder en rigtig dejlig skole til hende, hvor tolerancen og lysten til at laere boernene at behandle hinanden med respekt er der.
Fingrene er krydsede.

Anonym sagde ...

Det lyder som om I er rigtig godt tilpas med beslutningen - tillykke med den, det bliver godt :-)

Anonym sagde ...

Gid det snart kommer til at gå godt med din datter, og at skolen bliver så godt et skifte, som I håber.