fredag, oktober 20, 2006

Doven fredag

Aaaaah... her er klokken over middag og jeg har endnu ikke
  1. været i bad
  2. fået brillerne af og kontaktlinserne på
  3. iført mig noget mere formelt end joggere og en gl. sweatshirt

Jeg har ikke foretaget mig noget som helst fornuftigt i dag - det er dejligt! ;-)

Drengene er lige kørt. De skal besøge deres bedsteforældre i Midtjylland, og Andreas er bevæbnet med en krak-udskrift - han skal finde vej derop :-)

Bodil skal over til en veninde, og så tror jeg jeg vil flade ud i sofaen og hygge mig med mig selv...

Uhm...

3 kommentarer:

Lene sagde ...

God hygge fredag. Det lyder til I har haft nogle dejlige feriedage.
:-)

Lizelotte sagde ...

Jo, Lene ... vi har nydt det rigtig meget :-)

Anonym sagde ...

Lizelotte, blev du flad ;-)
Saadan nogle dage er skoenne og man har bare brug for dem en gang i mellem.