fredag, december 15, 2006

Blogindlæg kommer vrimlende...

...synger Livsnyderen på melodien til "Sneflokke kommer vrimlende".

Der har ellers været lidt stille oppe i mit hoved. Indlæggene har haft karakter af statusrapporter. Sådan går det lige nu.

Det er også fint nok, for denne blogs hovedformål er jo faktisk at holde min mor opdateret på familiens ve og vel samt gøren og laden. Men jeg kan også godt lide, når der kommer indlæg - og de kommer li'som ingen steder fra - som giver lidt genlyd på den ene eller anden måde.

Rundt omkring fra kommer de nu - ideerne til ting, jeg gerne vil skrive om. Som Pernilles meme om blogning, som slet ikke var ment som et meme. Og den snak jeg har haft om samme Pernille, om at reflektere på livet, om hvordan det gør ondt og godt på samme tid.

Indlæggene står i kø, måske fordi mit liv lige nu er fokuseret på det ganske simple: at sørge for, at Bodil har det bedst muligt. Det er så enkelt og grundlæggende, det beslaglægger ikke den kreative og kognitive del af min hjerne, og med alle disse praktiske gøremål er mit hoved "ude af brug" og åbent for gode ideer...

Nu mangler jeg bare tiden....

Ingen kommentarer: