mandag, december 04, 2006

Livsnyderen er træt...

Pyha ... i dag har jeg været til afdelingsseminar hele dagen. Vi har snakket om stress og stresshåndtering, og det har været følelsesladet og spændende - og lidt hårdt.

I nat sov jeg ikke så forfærdeligt meget. Hostede meget og vågnede af det. Hovedet fyldt med snot.

Så da jeg kom hjem i aften for en halv time siden - efter god middag inkl. rødvin, var jeg godt træt.

I morgen har jeg heldigvis fri. Hvis jeg spørger Bruno pænt, står han nok op og får ungerne afsted - eller rettere, får Kristian afsted, for Bodil har feber og er ikke særligt frisk. Så kan jeg sove liiiidt længere. Kunne godt bruge lidt søvn...

Vi skal købe julegaver i morgen. Det plejer vi at hygge os med.

2 kommentarer:

Lene sagde ...

Den er da svær at komme af med , den hoste. Min søn har også gået længe med hoste. Håber en god søvn har hjulpet, så du er klar til julegaveindkøb. Jeg glæder mig til vores julegaveindkøb, det er en oplevelse ingen pestilens :-)

Lizelotte sagde ...

Jeg er langt friskere i dag!
Vi har siddet længe over en kop the og planlagt slagets gang i dag.

Vi plejer også at gøre det til en hyggelig begivenhed, at få købt julegaver ind. Plejer at tage god tid, også til en hyggelig frokost et sted i byen.

Har ikke hostet så voldsomt i nat, men vi var kommet til at bytte hovedpude i nat, så den jeg sov med var for tynd... jeg fik dog byttet dem om, da Bruno skulle op og tisse - det hjalp :-)