fredag, december 29, 2006

Der planlægges hos livsnyderen

Der er gang i planerne for resten af ferien.

I morgen, lørdag, har jeg lovet Andreas at vi skal have julemad. Flæskesteg og det hele, og naturligvis risalamande. Han savler, hver gang jeg snakker om det - tror nok, at han har fået mere fastfood end brun sovs i USA denne gang.

Søndag formiddag skal vi have brunch. Lasse fylder 19, og det skal fejres. Kristian, som ellers er hos sin far, kommer over for at være med til at fejre ham, og mine svigerforældre samt min svoger møder op.

Jeg er igang med planerne...

P1010901

Nytårsaften ved vi ikke helt, hvad vi skal endnu. Den oprindelige plan var, at Carsten bedsteven skulle komme her - men siden det blev planlagt, har han fået kæreste på, og de vil gerne være sammen. Den skal vi lige have regnet ud i dag...

3 kommentarer:

Lene sagde ...

Kan I ha en god dag i morgen.

Lizelotte sagde ...

I lige måde, Lene!

Lene sagde ...

og også i overmorgen, hvor fødselsdagen er, jeg var lige hurtig nok til at læse ;-)