lørdag, december 16, 2006

På den anden side ...

... er der absolut intet kognitivt og kreativt i hovedet på mig, når jeg som i nat har sovet i små bidder og alt for lidt.

Bodil havde 40.5 i feber i går aftes og har været meget utilpas i nat. Så jeg har tilbragt det meste af natten på en gæsteseng i hendes værelse. Meget af tiden med den ene hånd oppe hendes seng.

F*** jeg er ukvik!! Andreas skal afsted om ikke så længe - han tager til USA på juleferie og kommer hjem den 27. Han gider ikke rigtigt - har lige læst om sikkerhedsrestriktionerne til USA, og er irriteret over at han INGENTING må have med i håndbagagen.

Bruno er ved at gøre klar til at tage på juletur på mtb - har lige set på hjemmesiden, at der er et yndigt billede af ham, Helle (med nissehue) og mig (med rensdyrgevir) selv fra sidste år. Der var vejret koldt og vinterhvidt - i dag er det vådt og blæsende.

Godt jeg ikke skal med ... :-)

Når Bruno kommer hjem, vil jeg have en lur på sofaen! Det truer jeg altid med, men jeg ved af erfaringen, at når jeg først er oppe og vågen og i gang, så går den værste træthed væk.

Jeg håber meget på, at Bodil snart kommer i bedring. Det er så synd for hende - hun har så ondt og er så utilpas.

6 kommentarer:

Lene sagde ...

øv. kan du hilse hende og ønske god bedring, nu må det da snart vende. Varme tanker til jer begge, som må blive hjemme, og god rejse til Andreas.

Lizelotte sagde ...

Tak Lene ... lige nu tror jeg, det varer ved for evigt :-( Men ifølge de netsider, jeg har kikket på, varer fasen med høj feber og mange smerter som regel en uge - og det er der gået i morgen. SÅ JEG HÅBER!

Anonym sagde ...

Hej - stakkels barn. Jeg har kendt en mange unge mennesker, der har haft kyssesyge. De er sløje i rigtig lang tid. Sikke et skarn han er din store søn - bare det var mig der skulle til USA(faktisk har jeg drømt, jeg var der i nat!)Jeg var der som au pair for over 20 år siden - men det er træls, det er nødvendigt med al den sikkerhed. Hvor i USA skal han hen?

Anonym sagde ...

God rejse til min kommende svigersøn og nus til det lille syge pus :-)

Lizelotte sagde ...

Pollyanna, velkommen til. Han skal til Chicago (eller rettere - Crystal Lake udenfor denne by), hvor JEG var au pair for over 20 år siden ... og mødte hans far. :-)

Ella, tak --- jeg skal viderebringe hilsen og nus...

Anonym sagde ...

Stakkels Bodil, nu vil hun helt sikkert ønske, at hun ikke HAR kyssesyge!! Det ønskede jeg da jeg fik at vide at jeg havde det, men nu har jeg næsten glemt det, indtil når jeg skal til en fest, for der må jeg jo ikke drikke - ikke sjovt ved en julefrokost, når alle drikker! Men ok, jeg har set fordele ved det: Jeg sparer lidt penge og får ikke tømmermænd *GG*

Hils Bodil! Og hvornår skal And rejse?