søndag, december 03, 2006

Julen sniger sig ind...

Vi har ikke fået fundet julepynten frem endnu - eller "Den store kas' med juuulepynt," som Bruno plejer at sige med sin bedste Gertrud Sand-stemme...

Alligevel begynder der at se julet ud her. Et par nyindkøb, samt de dekorationer, vi lavede i torsdags, skaber begyndende julestemning.

Her er Bodils dekoration. Den står smukt i stuen, lige ved siden af hendes lerfigur. Hun har poterne godt skruet på.

P1010757

Kristian startede lidt famlende ud. Jeg bed mig i læben, og holdt min mund. Heldigvis, for han kom helt selv frem til følgende flotte resultat - det eneste, jeg hjalp med, var sløjfen...

P1010755

Bodil lavede også vores kalenderlysdekoration. Jeg ville nok ikke ha' valgt kassen at lave dekorationen i, men nydeligt er det da blevet:

P1010756

Jeg brugte hele aftenen på at binde og dekorere advendtskransen. Kransen er bundet med forskelligt grønt - kun lidt af det er gran. Vores instruktør foreslog en alternativ anbringelse af lysene, for at give plads til en "minidekoration" på den ene side. Det skulle prøves...

P1010749

Så nu er vi klar til at tænde lys ....

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Flotte dekorationer! Kan især godt lide adventsdekorationen. Min egen er et flot fad med fire lys og røde kugler, forgyldte grankogler, valnødder, et par høje tynde porcelænssnemænd - og en enkelt nisse.
God advent!

Lizelotte sagde ...

Billeder, Conny ... Billeder!!

Anonym sagde ...

Mit eget fotoapparat er i udu - og jeg er ikke så god til det med overførsel af fotos.

Lene sagde ...

FLOT Lizelotte, I er da bare gode

Anonym sagde ...

Rigtig flotte er de !!