tirsdag, december 12, 2006

Min plads i søskendeflokken

Jeg har taget en test på, hvad nummer jeg er i søskendeflokken, ud fra min opførsel.


You are likely a first born.

You Are Likely a First Born
At your darkest moments, you feel guilty.
At work and school, you do best when you're researching.
When you love someone, you tend to agree with them often.

In friendship, you are considerate and compromising.
Your ideal careers are: business, research, counseling, promotion, and speaking.
You will leave your mark on the world with discoveries, new information, and teaching people to dream.



The Birth Order Predictor

Html'en er dårlig - så linken ovenfor dur ikke - men du kan finde The Birth Order Predictor her...

Men det passer nu ikke så godt - for jeg er nr. 4 i søskendeflokken. Måske er det fordi jeg lidt en efternøler, med mine 5½ år op til min nærmeste søster...?

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg skulle ifølge testen være enebarn og jeg er altså også nummer fire i rækken uden særlig langt til nr 3.

Lizelotte sagde ...

hehe ... vi er mønsterbrydere, Carina...

splejsen sagde ...

Testen passede på mig.
Så jeg var jo vildt imponeret!
Men det var nok bare tilfældigt. Hm.

Lizelotte sagde ...

haha splejs... i øvrigt er I begge på min respekt-liste ... har lige læst jeres kommentarer til 5-6's vanvittige rablerier.

Anonym sagde ...

Takker for respekten, det er vist første gang i blogger-regi at nogen tilkendegiver det.
Der er nogen som bare vil smide med sten selv om de bor i et glashus...

splejsen sagde ...

Nå, jeg troede ikke der var flere der læste dén frygtelige kommentar-tråd.
Jamen jeg var simpelthen SÅ vred, da jeg skrev det! Hvilket tonen i mine indlæg bærer stærkt præg af.
'Med ondt skal ondt fordrives', var vist mit motto den dag!..

Men tak for respekt-tilkendegivelsen! :-)