torsdag, december 14, 2006

En lang blæsevejrsnat

Det har været en lang nat her.

Et tøsebarn med heftig ørepine, og en lægevagt som bare ville hælde smertestillende på.
Jeg har tilbragt natten ("sovet" ville være en overdrivelse) på en madras på Bodils værelse - heldigt, at jeg rydede op deroppe for hende i går!! - og en trøstende hånd oppe i Bodils seng.

Stakkels tøs.

Nu har jeg heldigvis talt med vores egen læge. Han vil have os videre til ørelægen, som jeg har meget fine erfaringer med, fra dengang Kristian var et lille "ørebarn", og fra dengang jeg selv døjede meget med bihulerne.

Og der er bedre smertelindring på vej ... måske bliver der så meget ro på, at jeg kan snuppe en time på sofaen, mens der er noget teenageapellerende på TV...

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er synd for hende - ørepine gør så ondt. hvor er det godt at du har fået fri til at passe hende. God bedring igen :-)

Anonym sagde ...

Rigitg god bedring til hende.

Lene sagde ...

Håber du har fået sovet og Bodil har fået det bedre.

Lizelotte sagde ...

Tak skal I have - og velkommen til, krebsinde... :-)

Hun har det bedre - det smertestillende hun får nu, tager smerterne næsten helt væk. Der var ikke noget på ører eller hals, som der kunne gives penicillin for.

Men humøret er bedre - måske også fordi kæresten har været på (kyssefrit!) besøg... ;-)