mandag, december 18, 2006

Jo - der er bedring...

Godtnok røg feberen også op over 40 i går, men i dag har Bodil haft det så godt, som jeg ikke har set hende have det i over en uge.

Omkring middag var det lige som om det vendte lidt. Hun ville gerne snakke lidt. Og da Kristian kom hjem, sad de to med hver deres hamster i Bodils seng og hyggede sig.
Så spiste Bodil faktisk 4 kyllingenuggets og det meste af en cheeseburger, som har ligget i køleskabet siden i lørdags - hun var sulten!!

For li'som at toppe det af, kom hun lidt senere nedenunder - selv!! - og bad mig hjælpe hende i bad. Bagefter spillede vi ludo, jeg har læst Narnia for hende - men nu er hun også træt og har brug for at hvile sig.

Jeg krydser fingre, og håber at det fortsætter med at gå den rigtige vej...

2 kommentarer:

Lene sagde ...

jeg krydser med ;-)

Anonym sagde ...

puha, det er noget af en omgang, hva? Godt hun er i bedring!