fredag, december 29, 2006

Visit i det nordjyske

Den 26-27. var vi på visit hos familien i Nordjylland. Den 26. var vi til julefrokost hos min søster og svoger, og den 27. var det min mors fødselsdag.

P1010888

Vi var der stort set alle sammen, så vi var næsten 20 mennesker i hendes lille andelshus. Men det gik fint - der var siddepladser til alle, og snakken flød ubesværet og fredeligt.

Det var et par dejlige dage. Jeg nyder altid at se mine søskende og deres familier, ikke mindst når vi alle er samlet som i onsdags.

Næste år får vi rig mulighed for at mødes. Vi har ikke mindre end 3 konfirmationer hen over foråret, og min ældste bror bliver 50... så mon ikke vi ses! Min søster og jeg forsøger også at etablere påskefrokosten som en tradition - nu må vi se, om den bliver fortrængt af konfirmationerne i år.

3 kommentarer:

Lene sagde ...

Jeg tænker tit på hvor heldige vi er, at vore forældre har formået at give os en god familiefølelse. Der er mennesker, hvor familie er ensbetydende med dårlig stemning, nedgørelse, ydmygelser etc.
Jeg nyder også at være sammen med min familie, og hvor er jeg glad for det.

Lizelotte sagde ...

Lene, det er ikke altid det er helt så gnidningsfrit når vi er samlet - for vi er enormt forskellige. Men som regel går det godt :-) også denne gang.

Lene sagde ...

gnidningsfrit vil jeg heller ikke skrive under på at vi altid har det, men vi er en familie og som sådan prøver vi på at acceptere hinandens forskelligheder.